Her Laundry Corner
oochappan
(4880)
Floydian 2007-06-25 3:33
Ik vraag mij af hoe het komt als alles gescheiden is dat jij daar dan wel mag komen? De volgende vraag komt meteen bij mij op; waar kijkt de dame naar...naar gluurders, naar anderen die ook baden..intrigerend.
PP werk niets over de top..afgezien van het rood in de rotsen, nogal heftig.
Henk
|
||||
|
||||
![]()
naar die jonge snaken die van de rots aan het springen waren ... hangt aan elkaar met vorige post.
..dat jij daar dan wel mag komen? o wee als het jonge dames zijn, dat zouden van mij ook niet erg waarderen, maar een oud moedertje kan nog net wel, moeders worden met heel veel respect aanzien in Tamil Nadu, daarom kwam mijn moeder daar ook zo graag en die lopen heus geen gevaar meer tussen die heftige jonge mannen. |
|
||||
|
||||
![]()
PS
moet je eens naar de link in vorige post kijken hoe die zon de rotsen rood opkleurt en daar zie je waar ze naar toekeek !! |
|
||||
|
||||
![]()
Zie je wel....overal is weer een verklaring voor ;-)
Aandacht is trouwens miniem he...wordt het niet eens tijd voor een schandlapje? ;-) |
|
||||
|
||||
![]()
aandacht ... daar heb ik een golden retriever voor, boordevol narcistische behaagzucht, net een dom blondje gelukkig aan een koordje ... en bedelende gurus heb ik zes maanden lang gezien, nou dit is toch een modest schandlapje, met die dame erin moet je wel meer bij de werkelijkheid blijven ...
|
![]() |
Thread Tools | |
|
|