To BluSimo: Grazie - The TrekEarth Forums

Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great BluSimo 2011-12-08 2:36

Ciao caro
mi emoziona vedere in foto tua zia, cos simile a tante zie e mamme, che tutti possiamo vedere in essa qualcosa che appartiene, o appartenuta, anche al nostro vissuto. Quella -stata - una gran bella generazione, la sua perdita sar enorme. Mi piace che tu abbia scelto questa foto, che per i simboli raffigurati definisce perfettamente il Tempo di questi uomini e queste donne. quel tempo dal quale, nel bene e nel male, noi tutti siamo figli e risultato.
un abbraccio
Simo

p.s. stamatina che jera 'na brosa de que grande. fortuna che x festa e son stda in leto fin tardi, e no g dovo alsarme e 'ndar fora in machina :-)

Old 12-09-2011, 02:19 AM
skippy007 skippy007 is offline
TE Expert

Default To BluSimo: Grazie

Ciao Simo, Grazie.
No go capio se ghe jera cussi tanta brosa che a ga dura fin tardi o se te si venjua su dal leto tardi ma jera bonora?
Son curioso, che festa jerea?
Grasie, ciao
Santo
Reply With Quote
Old 12-11-2011, 08:55 PM
BluSimo BluSimo is offline
TE Senior Member

Default a prima

.. che te g dito, me son svejada e dopo 'ver vard fora son tornada sul stramasso e soto al colzara e me son girada da 'staltra parte, fin tardi, che no x da m. a festa a jera quea de a Immacolata Concezione, ma no a fas ma la a Melbur?!
ciao
Simo
Reply With Quote
Old 12-11-2011, 11:03 PM
TE Expert

Default penso che

a major parte no i sa n'janca cosa che vol dir nadal, e pasqua ancora manco, noi altri femo festa a melbur (Melbourne Cup) par na corsa de cavai , voi altri no
Graxie
Ciao
Santo
Reply With Quote
Old 12-12-2011, 08:59 PM
TE Senior Member

Default ma 'e ora....

ciapa qu sti pochi versi:

Mi no so dir se in 'ste tere
de strame e de fame, de fossi
s-gionfi de malaria, de putei
s-gionfi de polenta e pelagra,
de frcole e rosse marmacole,
de liberai che i va a messa
granda e de piovani comandoni
che i te manda diese ani sold
se t'ha la sposeta de vinti;
mi no so se ghe sta un Dio
amigo de l'omo e de i poeti:
se l', no l' biondo e bon
e no'l ride gnanca a Nadal.
Me piase pensar che 'l ghe sia
co i pie descalzi nel pantan
del pal, dove se alza grise
le crose de i pescadori negadi
e el caivo fraca su l'acqua,
pass l'ist e l'odor forte
de le ninfe zale che imbriaga
i remadori piegadi su i barconi
carghi de strame e chi li tira
da la riva co la schena rota
e l'anema carga de basteme...

questo el x l'inissio, el resto no posso scrivarlo parch x massa longo No a x roba mia eh....
ciao
Simo
Reply With Quote
Old 12-13-2011, 08:00 AM
TE Expert

Default Graxie

Graxie Simo, Penso che te me a ga mandada perche te sa che mi me identificheo con de'e robe che xe scritte qua. No so se a xe na paroea giusta "identificheo" MA son sicuro che te ga capio quel che vui dir.
Graxie, un baso
Santo
Reply With Quote
Old 12-13-2011, 08:33 PM
TE Senior Member

Default identi... ch???!!

ciao Saint
te vevi dir che mi te te identify yourself? :-) Anca... s, parch valtri se stai qui che x 'ndai va, e a mancansa de raixe da soto i pi, 'lasse pa' e circostanse che capita par soto 'na 'olta, a x 'na roba che a m me fa vegner i sgrsooni. Quindi s
Dopo per, par vi che sto qua che parla in prima persona el se ciama Nane, no, in questo no te identify i. A t tuto se pl dirte,,,, fra che te s.. un nane
Questo el x un gran bel libro in versi, difisije da trovar ormai. Quando che 'l me amigo lo leze, m me se piega i 'denoci, anca se sto sentada.

http://www.sandrobuzzatti.it/audiovideo.html
'Scoltate calcossa da qu.. dieti misti, dal visentin al furlan, ma te dovarissi capirli tutti In caso dimandame.
basi

Simo
Reply With Quote
Old 12-14-2011, 11:23 PM
TE Expert

Default face to face

Ciao Simo, Graxie, un paio no i funsiona ma i altri i go scoltai quasi tutti, no capiso tutto ma abbastanza che i fa vegner i brividi. "I va in Merica" go scolta zinque sie volte per motivi ovvi (va ben cosi ) De sicuro torno a scoltarli de' novo. E xe robe serie che racconta a vita difficoltosa de na volta, come che a jera, me mamma a me conta che i soi i jera in tanti e ghe tocava andar robar no sol par magnar ma anca par scaldarse de inverno. Sicuramente no i iera sol che lori che ghe tocava a far sta vita. Bisogna che te conto dei nostri primi anni qua in Australia, ma no par l'internet, varie pi caro come se dise noiltri "face to face" con un spritz, un goto de vin o magari anca na birra australiana .
Graxie, baso
ciao
Santo
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules