To paololg: te speto - The TrekEarth Forums

Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great paololg 2011-11-04 16:06

Grassie a ti, caro Santo, che te ga messo sta bea foto che me fa ricordar i bei momenti passai insieme. De sti mini-meeting bisognarýa farghene almanco uno al mese, ovviamente in to compagnia! :-) In te un colpo sol, te gÓ ciapÓ tute e robe pi¨ bee e interessanti de Buran, i coeori dee case, e piassete co i fiori e a fontanea che springa acqua, e femene sentae fora dea porta a cusir (una a xe anca desbarossada parchŔ a gÓ na gamba e un brasso infassai, probabilmente a gavarÓ fato na tomboea par tera) :-) e sopratuto el famoso uossin-day, co mudande, nissioi e calsetti messi fora a sugar. Straodinaria a quaitÓ fotografica, specialmente a perfeta nitidessa e a bona gestione dea forte luce che ghe jera chel dý. Mejo de cussý no te podei farla! Me fa tanto piasser quando te posti e foto che ghemo fato insieme, me dÓ l'illusion de vegnerte a tor in albergo doman de matina par andar a far un giro a far foto! :-)
Ciao, steme ben tuti e bon fine setimana!
Paolo

Old 11-05-2011, 01:21 AM
skippy007 skippy007 is offline
TE Expert

Smile To paololg: te speto

Ciao Paolo, Graxie, varda che mi son qua a scala che te speto, co te si pronto vien torme Strano ogni di ve penso e de'e volte el me par un sogno.
Ciao e se te ringrasio mie volte no xe abastansa.
un bon uicen anca voi altri
Santo
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules